NOTD Green Fence,China Glaze-Emerald Fitzgerlad

Dupa cum v-am promis am incercat unul din modelele de pe matrita Konad M45.Am folosit ca si base coat OPI Nail Envy, ca si culoare verdele de la China Glaze cod 80511 Emerlad Fitzgerald . Ador aceste oje deocamdata am doar doua bucati in colectie pe care le-am comandat de pe Beauty In The Bottle.Apoi am folosit unul din modele de french care seamana cu un gardulet, momentan unghiutele mele sunt scurte dar pe unghii lungi cred ca arata mai bine:).Am aplicat pe matrita o culoare de oja alba mata pentru ca momentan de la Konad am doar oja neagra, apoi am dat cu glitterul holographic de la Natty cod 466.Sper ca va place cum a iesit acest model :).


As I promised I tried one of the image plates  models  Konad M45.I used as base coat OPI Nail Envy, as color the green from China Glaze Code 80511 Emerlad Fitzgerald. I love these nail polishes but i have only two pieces in collection I ordered  them from Beauty In The Bottle.Then I used one of the french model that resembles a fence, currently my nails are short but on long nails  I think it looks better :). I applied on the image plate a white matte nail polish color ,for the moment from Konad I have only a black polish, and then i apllyed the holographic glitter from Natty code 466.I hope that you like how this model came out :).



















Comentarii

  1. Konad!!! Imi place! Eu nu mi ma cumparat inca placute...Konad, originale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt bune sa sti si site-ul de pe care le-am achizitionat au preturi bune am si placute mai ieftine si au fost modele care mi-au iesit.Secretul e oja Konad, desi pe acest model am folosit oja mata simpla, cu cele Konad iese modelul clar :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)