Relax cu revista ELLE Italia octombrie 2012

Marea mea bucurie de inceput a lunii octombrie este revista ELLE Italia care spre satisfactie mea e o editie de colectie si contine nu mai putin de patru volume care sunt frumos legate cu o panglica intr-o carcasa superba.
Primul volum este "News&Trend", al doilea volum "Povesti si Personaje", al treilea volum "Moda si accesorii" si ultimul volum "Shopping&Beauty si Lifestyle".
Pe langa aceste volume am gasit si doua cataloage de moda toamna-iarna 2012 si un flyer cu un mic tester al noului parfum floral fructat "La Vie Est Belle" reprezentat in aceasta campanie de catre Julia Roberts.
Ceea ce imi place in general la revistele din Italia este ca sunt voluminoase ca si numar de pagini si ma intreb de multe ori cand vor aparea si la noi editi de acest gen.

Asa arata coperta revistelor, va las in compania pozelor pentru ca ard de nerabdare sa le rasfoiesc si astept cu placere parerile voastre :).















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)