NOTD DEBORAH LIPPMANN "TODAY WAS A FAIRYTALE"

Astazi mi-am propus sa scot din cutiuta mea cu noutati o oja de unghii pe care mi-am dorit-o de mult timp si pe care am avut posibilitatea sa o cumpar in luna octombrie in urma unui blogsale de pe blogul Mariei Konad Addict una dintre bloggeritele mele preferate, careia ii multumesc pe aceasta cale :).
Despre ce oja este vorba? DEBORAH LIPPMANN "Today was a fairytale"
Aceasta oja e de fapt un glitter argintiu albastru cu particule hexagonale mari si mici ( ca si o poveste cu zane = fairytale). Imi place sticluta este eleganta la fel ca si continutul, gramajul e destul de mare 15ml (cred ca o sa ma bucur de acest glitter o perioada mai lunga de timp),  pensula ofera o aplicare destul de buna desi mi-ar fi placut sa fie mai lata, consistenta e destul de groasa, eu am aplicat un singur strat si cred ca e suficient.
Modelul pe care l-am realizat e unul destul de simplu, am folosit un sablon pentru unghii care se gaseste in orice magazin cu produse cosmetice.
Si iata ce a iesit, nu-i asa ca arata minunat acest glitter?








Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit:
-oja de baza mov deschis Gabrini nr.349
-sablon de unghii JC nails
-oja mov albastra inchisa metalica Astra Italy "More Blue"-nr.406
-glitter DEBORAH LIPPMANN "Today was a Fairytale"
-sealing top coat Essence Fruity




Voua va plac ojele cu sclipici , ce anume folositi?






Comentarii

  1. Ce dragut arata :* e chiar foarte interesant! Si de sabloane...abia acum aflu :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt si foarte practice cand nu ai timpul necesar sa-ti pictezi unghiile:)

      Ștergere
  2. Super manichiura! Ma bucur mult ca iti place oja :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar foarte mult :) astept urmatoarele blogsaleuri cine stie :P multumesc inca o data Maria

      Ștergere
  3. frumos.Si ce unghii mari ai.Din pacate mie mi s-a rupt una azi si le-am taiat pe toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de complimente Cristina dar din pacate sunt tipsuri,unghiile mele naturale sunt fragile si se rup repede dar oricum ma bucur ca exista si variante de acest fel pentru fetele care-si doresc unghii lungi si nu reusesc sa le aiba :)

      Ștergere
  4. buna.sunt interesata de preturile ojei si de unde pot cumpara?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)