NOTD Oja cu stralucire mata si french-ul dantelat

Ce ziceti de titlul postarii mele de azi cred ca va intrebati oare cum este aceasta oja??
Ei bine intrand intr-un magazin micut de produse cosmetice din centru orasului m-a atras un anumit produs o oja chinezeasca :).
Aceasta oja se numeste Ming Shan si este o oja mata, nuanta se numeste "Cristal Sand" in sticla pare un gri argintiu dar pe unghii e un mov liliac deschis metalic. Pretul 10 Ron :x.
IN: Imi place foarte mult pensula e lata asa cum imi place mie, aplicare ojei se face cu usurinta si are o acoperire buna. Se usuca destul de repede desi pe sticluta nu scrie ca ar fi "Fast Dry".Gramajul 15 ml. Desi este o oja mata straluceste lucru care m-a uimit si mi-a placut.
OUT: Ma deranjeaza mirosul e destul de puternic.
Am aplicat aceasta oja in doua straturi si pentru ca mi s-a parut o nuanta frumoasa si delicata m-am gandit sa-i aplic un model, este vorba de un sticker tip dantela si mi-a iesit un french.
Atentie nu se aplica top coat.










Va place aceasta oja? Ce parere aveti in general despre ojele mate?








Comentarii

  1. Este o oja foarte faina. Se poarta ojele mate de ceva vreme si poti face combinatii inedite. Modelul realizat de tine este unul dintre ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar foarte frumoasa oja :) s-o folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa oja..eu caut oja neagra mata de cateva saptamani si inca nu am gasit:(

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde ce fel de oja mata doresti daca doresti una simpla ajunge o oja neagra simpla si o oja matifinata gen Rimmel Matte Finish, daca doresti ceva de genul celei de mai sus exista si varianta Golden Rose matte velvet,ambele le gasesti pe okazii.ro.,exista si variante mai scumpe una dintre ele e Zoya matte velvet din pacate la noi nu am gasit-o :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)