Unghii de catifea (Velvet Nails)

Ultima noutate in materie de unghii sunt unghiile de catifea (velvet nails), am vrut sa incerc si eu aceasta metoda de aceea am fost fericita cand am gasit pe internet un kit de unghii de catifea, mai exact pe site-ul  tienda.ro. Momentan nu mai au pe stoc aceste kituri dar au promis ca le vor aduce in curand :).
Kitul pe care l-am ales eu este alb-portocaliu iar acesta vine intr-un ambalaj elegant si frumos si contine urmatoarele produse:
- oja alba
- oja portocalie
- oja incolora
- cutiuta de catifea alba
- cutiuta de catifea portocalie
- pensula pentru indepartarea excesului de catifea

Metoda de obtinere a acestor unghii este una destul de simpla: se aplica nuanta de oja aferenta cutiutei de catifea, eu am ales sa folosesc ambele nuante am aplicat oja portocalie pe toate unghiile in afara de degetul inelar pe care am aplicat oja alba, am aplicat doua straturi. Intre timp asteptand uscarea ojei cu o penseta am luat cantitatea de catifea necesara unei unghii si am asezat-o pe o punga ( se poate folosi si o bucata de hartie) ca sa refolosesc excesul de catifea. Dupa uscarea ojei am aplicat pe o unghie oja incolora (se poate si fara aceasta oja incolora se aplica direct catifeaua pe al doilea strat de oja inaintea ca aceasta sa se usuce) iar cu penseta am asezat pe suprafata unghiei catifeaua iar cu degetul am presat catifeaua pe unghie dupa cateva secunde am indepartat excesul cu o pensula evantai ( nu am folosit pensula din kit), unghiile de catifea sunt gata. Atentie la acest model nu se foloseste top coatul final.
Ca sa intelegeti mai bine pasi pentru a obtine aceasta manichiura  iata si un tutorial:
Velvet nails tutorial
Ce va pot spune e ca aceasta catifea nu rezista foarte mult pe unghii de aceea cred ca sunt mai potrivite sa le purtati de ocazie.

Iata si unghiutele mele de catifea:






Kit unghii de catifea




Cutiutele cu catifea



Nu-i asa ca sunt catifelate aceste unghiute? Va tenteaza sa incercati acesta metoda?










Comentarii

  1. super arata, am auzit si eu de aceasta ultima moda dar pana acum nu am vazut cum arata pe unghii, f bine arata, abia astept sa imi mai creasca unghiile ca sa mi le fac si eu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc,dar sa sti ca si pe unghiile scurte arata bine asa ca poti incerca :)

      Ștergere
    2. da?ma gandeam ca sunt mai de efect daca unghiile sunt mai mari, oricum vreau sa incerc,tu de unde ti-ai achizitionat chitul?

      Ștergere
    3. de pe site-ul tienda.ro am scris si in postare :)dar momentan nu au pe stoc aceste kituri ai rabdare poate primesc :)

      Ștergere
  2. Dar ce pufoase si dragute sunt, imi place foarte mult acest timp de manichiura :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca-ti plac, sunt chiar foarte placute la atingere aceste pufosenii,te rog sa-l incerci :)

      Ștergere
  3. Chiar sunt interesante si pufoase. Imi plac mult. Voi incerca cu siguranta aceasta manichiura.

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact asta port si eu azi! Arata super si pe portocaliu. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt supeeer, ma tenteaza si pe mine :D eu am unghii din gel dar am inteles ca se pot pune si pe acestea. Cam cat te tine o astfel de manichiura? banuiesc ca se distruge la contactul repetat cu apa. multumeesc :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti sa-ti pui linistita orice peste gel inclusiv oja atata timp cat vei folosi un dizolvant fara acetona,cat despre rezistenta catifelei pot sa-ti spun ca la mine a rezistat vreo doua zile dupa aceea s-a dus puful in unele portiuni ale unghiilor si le-am sters, de aceea le recomand doar de ocazie :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)