Sally Hansen Gem Crush "Glitz Gal" Swatch and Review

Saptamana aceasta nu prea am avut chef sa creez modele pe unghii asa ca am ales sa incerc si sa port in sfarsit oja Sally Hansen Gem Crush achizitionata de la Roxana de pe Beauty In The Bottle in luna Ianuarie.
Am prins o dimineata frumoasa cu soare asa ca am facut o multime de poze dar mai bine sa va arat minunatia:

This week I didn't had the mood to create designs on the nails so I chose to try and wore finally the Sally Hansen Gem Crush nail polish purchased from Roxana off Beauty In The Bottle in January.
I caught a beautiful sunny morning so I did a lot of good pictures but is better to show you the wonder:

                                       Fara top coat
                                       Without top coat




                                        Cu Top Coat
                                        With top coat




Oja Sally Hansen se numeste "Glitz Gal", aceasta nuanta contine particule gri inchise si arginti de sclipici si particule mari si rotunde de sclipici holografic, o combinatie foarte reusita.
Nu seamana cu nici o oja pe care o dentin eu pana in prezent, imi place enorm de mult aspectul ei sclipicios pe unghii.
Aplicarea am realizat-o in trei straturi, puteti sa o purtati fara sau cu top coat eu am ales ambele variante.

The Sally Hansen Nail Polish is called "Glitz Gal", this shade contains dark gray and silver particles and large round holographic glitter particles, a very successful combination.
Doesn't seems like any nail polish that I have until now, I like a lot his glitter look on my fingernails.
I made the application in three layers, you can wear with or without top coat I chose both.

                                         Close up



Aceasta colectie este formata din opt nuante frumoase:

This collection is made up of eight beautiful shades:

                             

                                              sursa



Care dintre acestea va tenteaza?

Which is tempting you more?





Comentarii

  1. uh!!! ce sparkle e! imi place tare mult ! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata! Sa o porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uhh, e superbaaaa!! <3
    Si 04, 05 sau 07 cred ca arata misto :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu care ma tenteaza mai mult, poate cel mai tare 07, e minunata si a ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. adevarul e ca sunt atat de superbe toate incat e greu sa te hotarasti , mersi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa oja :) Si eu mi-am comandat Showgirl, abia astept sa vina :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata foarte bine :D.
    Si numele ojelor sunt amuzante :))). Imi mai plac Bling-tastic si Cha-ching :D.

    RăspundețiȘtergere
  8. da ai dreptate sunt nume funny si culorile sunt toate superbe :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)