T.P.A Group Challenge: 22. Color Blocking

Soare si temperaturi in urcare am avut parte intr-adevar de un weekend minunat, oare primavara soseste mai repede in acest an sau poate ca inca iarna ne mai rezerva surprize?
Urmeaza sa vedem in saptamanile urmatoare dar pana atunci sa va arat manichiura mea  "Color Blocking" din colaborarea "T.P.A Group Challenge" daca tot in acest an nu am avut timp de o manichiura cu specific Valentines .
Am ales sa folosesc pasteluri cred ca in ultima vreme ma simt atrasa de aceste nuante. 

Sun and climbing temperatures it was a really a great weekend,spring arrives earlier this year or maybe winter reserve us more surprises?
Will going to see in the next weeks but until then I will show you my "Color Blocking" manicure from the "T.P.A Group Challenge" collaboration if this year I didn't have time for a Valentines manicure.
I chose to use pastels I think lately I feel myself drawn to these colors. 






Recunosc ca nu e unul dintre design-urile mele cele mai reusite, modelul arata altfel in mintea mea dar in realitate a iesit altceva. Nu sunt o experta in folosirea benzilor pentru unghii asa ca mi-a dat putina bataie de cap sincronizarea aplicari ojelor si a dezlipiri benzilor, asa ca liniile nu sunt foarte perfecte (cred ca preferam sa pictez pe unghii) ah da si m-a suparat si top coat-ul care mi-a creat cateva bulele inestetice. 
Dar macar am reusit sa combin frumos culorile ;).

I admit that's not one of my most successful design, in my mind this model model was different but in realitty nothing came out. I'm not an expert in the using of nail strips so that gave some trouble syncin the application of nail polishes with the detchaments of the nail strips, so the lines are not perfect (I think I was preferable to paint on the nails) oh yeah and I was upset by my top coat that created a few unsightly bubbles.  
But at least I managed to combine beautiful the colors ;).



Haideti sa vedem si modele "Color Blocking" ale colegelor mele:

Let's see the "Color Blocking" designs of my colleagues:


Astept cu drag comentariile si parerile voastre si va urez o seara placuta :).

I'm waiting your opinions and comments and I wish you a pleasant evening ;).






Comentarii

  1. ai combinat superb culorile,imi place cum tzi-a ieshit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E minunata manichiura, iar pastelurile au fost o alegere tare reusita, avand in vedere si faptul ca sunt preferatele primaverii 2014 :) Superb arata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place mult cum ti-a iesit ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragute!super culori!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai ales culori minunate care se completeaza unul pe celalat, este o manichiura foarte reusita din puncutul meu de vedere! Sa stii ca top coat-ul de la essence si mie intdeauna imi crea probleme, am inlocuit-o cu Moyra si Kallos la inceput si acum utilizez Golden Rose gel top coat, care este impresionant de buna calitativ!

    RăspundețiȘtergere
  6. Culorile pastelate m-au fascinat dintotdeauna. Faptul ca le-ai folosit la aceasta manichiura, a devenit favorita mea din cele prezentate la aceasta tema. A ta si a Teodorei mi-au placut cel mai mult. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi pare bine ca ti se pare reusita manichiura mea, sunt mereu intr-o continua cautare de top coat-uri bune mi-a placut mult cel de la Essence"better then gel nails" din pacate l-am terminat si la noi nu se gaseste. Am folosit si Kallos dar in momentul cand ajung la jumatatea sticlutei se ingroasa il am pe cel de la Golden Rose din pacate mama mi-a luat varianta cu uscare rapida care nu-mi place deloc, voi cauta varianta gel si ma tenteaza si Orly "Polishield" am citit doar lucruri bune :).

    RăspundețiȘtergere
  8. ma simt onorata de faptul ca manichiura ta face parte din favoritele tale insemana ca nu e asa un mare "fail", pupici:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ba este foarte reusit!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)