NAIL ART MARATHON 2015: Gradient

Cu siguranta tema propusa de Madalina azi este una din preferatele mele, asa ca doresc sa va incant privirile cu "Gradient".








Pentru "Gradient-ul" meu mov am folosit: baza alba FLORMAR "Snow White" ,oja lila RIMMEL " Go Wild-Er-Ness", movul de la MAYBELLINE Colorama nr. 215, MISS SPORTY "PEEL OFF base" care este aliatul meu impotriva murdariri degetelor, o bucatica de buretel,un model dragut de pe matrita XY 19 si gel top coat-ul de la PUPA.


Va invit sa treceti si pe la restul fetelor sa vedeti ce au pregatit:




Pupici pana data viitoare.







Comentarii

  1. Superb gradient-ul! ♥ Se vede asa delicat, iar nuantele alese sunt foarte frumoase. Imi place mult si modelul imprimat. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos model ai facut Mihaela,pup

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe!! nuantele sunt foarte frumoase, iar modelul, perfect!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place tare mult manichiura ta mov, Mihaela! superba! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos se combina culorile din gradient! ♥♥ Am pus si eu ochii pe oja de la Rimmel. Sa vedem cand o sa adopt una :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt asa delicate! Imi place mult gradient-ul este discret si de efect. Kiss

    RăspundețiȘtergere
  7. Matrita aia e the best!!!Ce modele frumoase are <3 .Iar acel model pe unghiutele tale gradient arata...sublim <3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)