Manichiura de 1 DECEMBRIE ZIUA NATIONALA A ROMANIEI

Azi cu ocazia zilei de 1 Decembrie ziua nationala a ROMANIEI ca si o adevarata patrioata ce sunt am realizat o manichiura dedicata tarii mele iubite folosind culorile steagului romanesc:




Pentru a realiza manichiura am creat un ombre in culorile tricolorului cu rosul ESSENCE "Fame Fatal" galbenul de la S-HE cu nr. 297si albastrul de la ASTOR cu nr.070 , acelasi culori le-am folosit si pentru a creea negative space-ul pe inelar.Iar pe degetul aratator si mijlociu am stampillat de pe matrita HEHE 055 achizitionata de la Oana cateva stegulete ghirlanda.

Sper ca va place interpretarea mea :).














Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)