Manichiura simpla de Revelion

Azi am primit vizita bunei mele prietene Corina cu marea rugaminte de ai crea o manichiura simpla si draguta pentru petrecerea de Revelion pe care bineanteles o vom petrece impreuna.
Bineanteles zis si facut, iata si rezultatul de pe unghiutele ei:



Am chinuit-o putin cu pozele :))), am zis ca nu poate pleca de la mine fara sa fac macar o poza sau doua design-ului meu.


I-a placut mult nuanta ojei OPI "Warm& Fozzie" asa ca a fost musai sa o folosim , bineanteles ca pe inelar am stampilat peste negrul de la Rimmel "Black Out" si un model dragut si elegant de pe matrita BC-07.

Sper ca va place modelul ,prietena mea l-a apreciat.

Voi ce manichiuri o sa purtati in seara de Revelion?










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)