January's Nails Challenge:2. Ice or Silver Nails

E weekend mare bucurie,ziua de sambata aduce cu sine o noua tema din colaborarea noastra nou nouta.
Tema de azi se numeste " Ice or Silver Nails" cred ca ideea era sa ne alegem una din cele doua variante sau ma rog sa le combinam.
Si manichiura mea care cred ca e mai mult "Silver" :





Lipseste cu desavarsire din imagine unghia de la degetul mare ( cu siguranta v-a mai lipsi o perioada) pe care tocmai am rezolvat-o saptamana aceasta am agatat-o intr-un colt asa ca am retezat-o :))



 La realizarea modelului am folosit:
Oja Rimmel "Black Out" ca si baza principala , pe inelar am aplicat Rimmel Space Dust  in nuanta "Shooting Star", am stampilat pentru ca asta fac in ultima perioada de pe matrita dantelata BC-07 cu oja Essence " Stamp my Silver" si am scos de la naftalina superbul glitter "Today Was A Fairytale" Deborah Lipman cu care mi-am incoronat unghia mica.



Va las o lista imensa cu fetele participante si va rog sa le vizitati :



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)