March's Nails Challenge: Pastel

Buna dragele mele

Azi reusesc sa realizez postarea de ieri, da mi se intampla cateodata sa intarzii :).
Bun dar sa trecem de acest moment si sa va arat design-ul realizat pentru tema noua a lunii Martie numita "Pastel":






 Am descoperit de curand micile minunatii  de la FARMASI adica mini ojele in noua formula cu uscare rapida.
Am ales cateva nuante pastelate tocmai in ideea ca o sa le folosesc pentru aceasta tema si cred ca se potrivesc si cu acest sezon .
Pentru a realiza acest model peste baza EVELINE ,am aplicat oja alba ESSENCE "Wild White Ways" peste care am tamponat cu buretelul din mini ojele FARMASI respectiv nuanta de lila nr. 502, albastrul deschis nr. 523 si galben nr. 524 prezent total pe inelar.Pentru a-mi proteja cuticulele am folosit baza Peel Off de la MISS SPORTY.
Am stampilat design-ul de  pe matritele XY13 si XY 14 cu minioja neagra pentru stampilat  ORANJJOLIE. La final am sigilat design-ul cu top coat-ul de la EVELINE.

Daca va place interpretarea mea cu siguranta o sa va placa si cele ale colegelor mele participante la aceasta colaborare,va invit sa le vizitati :






Astept ca de fiecare data comentariile voastre cu drag fie ca sunt pozitive sau negative.
Va pup pana data viitoare.










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)