March's Nails Challenge: Vintage Nails

Saptamana aceasta a fost din nou una plina si fara sanse mari de relaxare credeam ca totul v-a culmina cu ziua de 8 Martie dar nu a fost sa fie, asa ca azi pot sa ma bucur de weekend si de unghiute.
Avem din nou o tema frumoasa a luni Martie si se numeste "Vintage Nails" :



Recunosc ca-mi plac enorm modele de pe matrita MOYRA "Damask Drapery" nr. 11 asa ca m-am gandit la o varianta pentru a integra azi un model in manichiura mea.
Am ales baza mata a ojei ESSIE cashmere matte in nuanta " Comfy In Cashmere" daca va intereseaza o gasiti pe Beauty In the Bottle , peste care am stampilat modelul de pe matrita MOYRA pe majoritatea unghiilor iar pe inelar am ales modelul de pe matrita BC-07 insotit de un mic french negru.
Design-ul m-a dus cu gandul spre tapetele "Vintage" asa ca cu un buretel am tamponat din loc in loc cu oja alba ESSENCE "Wild White Ways" tocmai pentru a reda vizual efectul de tapet vechi si scorojit :)).
Am aplicat top coat-ul de la Eveline pentru a proteja modelul iar dupa aceea am aplicat top coat-ul matifiant de la Rimmel deoarece am vrut sa pastrez aspectul mat .

Sunt tare curioasa ce modele au realizat fetele:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)