Ela's Dreams 4 Ani De Blog Giveaway

Sunt foarte fericita sa va anunt ca blogul meu a implinit patru anisori , nu pot sa cred cat de repede a trecut timpul.
Desi nu sunt consecventa asa cum imi propun de fiecare data, cel putin reusesc sa particip la colaborari cu fetele mele dragi de pe grupul "The Polish Addict" carora vreau sa le multumesc ca m-au acceptat in mijlocul lor.
Multumesc tuturor celor care ma sustin prin comentarii,celor care isi fac timp sa rasfoiasca blogul meu si sa urmareasca modele create de mine.
Pentru a va recompensa  fidelitatea ,m-am gandit ca ar fi frumos sa organizez un giveaway cred ca oricum nu am mai organizat unul chiar de foarte mult timp.




Iata si produsele care pot intra in posesia uneia dintre voi:

- Un set de stickere cu 11 motive florale
- Un set stickere mini JC
- Un set  de sabloane pentru unghii
- O matrita de unghii mini MOYOU 101
- O matrita de unghii medie JQ-L04
- Un set de stampila si racleta pentru matrite
- Doua oje SEVENTEEN in nuantele anului "Rose Quartz si Serenity"
- O oja ESSENCE Cookies & Cream"
- Baza si top coat 3 in 1 de la KIKO
- Un carusel cu pietricele colorate pentru unghii

Sper ca va atrag produsele de mai sus (macar unul) iar in cele ce urmeaza am sa va enumar si care sunt regulile pe care trebuie sa le respectati pentru a putea participa:
  1. Sa imi urmariti blogul prin GFC
  2. Sa dati Like pagini mele de Facebook  Ela Dreams (daca imi dati like si unlike mai bine nu va obositi) 
  3. Sa dati share Giveaway-ului pe Facebook  in mod public
  4. Sa ma urmariti optional pe unul din conturile mele: Instagram , Twitter sau Bloglovin 
  5. Sa imi lasati aici pe blog un comentariu cu un model de unghii de pe blog pe care l-ati apreciat in mod deosebit sau chiar o oja (puteti sa-mi lasati link-ul unui articol de pe blog dar sa si argumentati), cu numele cu care ma urmariti pe GFC, Instagram, Twitter, Bloglovin, numele cu care a-ti dat like pagini mele de Facebook si link-ul prin care a-ti dat share .

Castigatoarea va fi aleasa prin intermediul random.org in termen de 2, 3 zile de la incheierea concursului.

Produsele oferite sunt cumparate din banii mei nu parvin din sponsorizari.
Nu accept inscrieri de pe conturi multiple, Giveaway-ul  este exclusiv valabil doar in Romania.
Inscrierile incep azi si se incheie in data de 06.05.2016.






Astept inscrieri in numar cat mai mare, va pup si va urez o zi frumoasa.SUCCES TUTUROR!!!
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)