Saturday's Theme : Snow & Ice

Ce poti face intr-o zi de Sambata cand afara vremea nu e tocmai imbietoare?
Sa-ti pregatesti manichiura pentru colaboarea "Saturday's Theme" iar tema de azi chiar are legatura cu frigul de afara  asa ca "Snow & Ice":



Pentru a realiza manichiura am folosit tehnica "Gradient" (in afara de inelar) folosindu-ma de OPI "Give My Space" si GOLDEN ROSE (Care+ Strong) nr. 132, am stampilat modele de fulgi care reprezinta "Zapada" cu oja MOYRA pentru stampilat de pe matrita BP-L056 o gasiti pe bornprettystore .
Pentru a reprezenta "Gheata" am creat pe inelar cativa turturi cu ajutorul pensulei  pentru nail art si oja GOLDEN ROSE nr. 132.
Pentru a proteja modelul am aplicat gel top coat-ul de la FARMEC.


Daca doriti sa vedeti si alte manichiuri frumoase de iarna va invit sa treceti si pe la restul fetelor:



  Nu uitati de codul meu JQX31 cu care puteti beneficia de 10% discount pe bornprettystore.

 Va urez un weekend placut si astept comentariile voastre :).
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)