Saturday's Theme: Sunset

Se pare ca in ultima perioada prefer sa-mi dedic timpul in a creea manichiuri pentru alte persoane ceea ce imi ofera o satisfactie imensa, dar totusi incerc sa nu-mi neglijez propriile unghii.
Asa ca pentru prima tema a lunii Mai va prezint unghiutele mele  "Sunset" (Apus De Soare) :


Cred ca deja a-ti inteles ca apusul meu e in savana .Asadar pentru manichiura am ales urmatoarele produse: un buretel pentru gradient , ojele RIMMEL "Oragasm" si "Bee A Honey",oja neagra pentru stampilat MOYRA  si matrita HK-06.
La final am aplicat top coat gelul de la Farmec pentru a sigila modele .




Lista fetelor inscrise la aceasta tema o gasiti mai  jos va invit sa le vizitam impreuna :

Nu uitati de codul meu JQX31 cu care puteti beneficia de 10% discount pe bornprettystore.

Va urez un weekend relaxant  pupici pana data viitoare :).










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)