Creative Nails Collab - Elements: Wind

Daca la primul element din colaborare am lipsit (Water=Apa) am zis ca la acesta trebuie sa fiu prezenta.
Desi vantul nu este un element pe care il ador deoarece aduce crivatul iarna iar daca taria lui este mai mare poate sa aduca furtuni, cicloane , uragane si chiar taifunuri totusi el are un rol important asupra mediului inconjurator .
Cateva din beneficiile vantului ar fi faptul ca da forma reliefelor, imprastie semintele plantelor, oxigeneaza intinderile de apa, creeaza energie (energia eoliana)...

Cam atat cu informatia despre "Vant" :))) deoarece cred ca voi sunteti mai degraba curioase cum am abordat aceasta tema pe unghii.





Pentru manichiura de azi am folosit oja holografica PUPA in nuanta 032 iar pentru model m-am folosit de doua matrite XY13 si XIUYA-13 (replica dupa matrita MOYOU LONDON Fairytale -02).
Pe inelar am ales un model cu nori purtati de vant iar pe index si mijlociu cateva rafale de vant.
Modele le-am stampilat cu oja alba pentru stampilat MOYRA .
La finalul manichiuri am aplicat top coat gelul de la FARMEC pentru a proteja modelul.

Sunt curioasa cum au reprezentat fetele aceste element pe unghii asa ca va invit sa le vizitam impreuna:




Sper ca va place modelul ales pentru tema de azi.
Va urez o Sambata frumoasa si un weekend placut.











Comentarii

Postări populare de pe acest blog

AUTUMN AND WINTER HOLIDAYS CHALLENGE: 2. Falling Leaves

TPAweeklychallenge2019- #6 Valentine's Day

Prima mea manichiura Ruffian (My first Ruffian manicure)